Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2021 11:27 - ТРАКИЙСКОТО СВЕТИЛИЩЕ БЕГЛИКТАШ НА МАСЛЕН НОС - 2
Автор: planinitenabulgaria Категория: Регионални   
Прочетен: 1856 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
    Този постинг посвещавам на Венцивалери1951 с пожелание да метне на джипа си блогърките Радостиналасса и ЦАВ12929 и да го разгледат. Наблизо в Приморско има осем звезден руски хотел "Валентина Терешкова", където се говори само на руски език. В него, след докосването до културата на траките, което води до емоционално свръхнапреженние, можете да отпуснете в суперлуксозната обстановка на водка и черен хайвер. 
    И още нещо - не оставяйте джипа на паркинга при долмена, а го ползвайте до входа на светилището, там КАТ няма. От долмена пък можете да посетите още едно светилище, известно като "Лъвската глава", издялано в скалите над р. Ропотамо. Върви се обаче два часа само в едната посока. С пожелание за красиви емоции!!!

    Към тези, които отворят постинга ми:
    Непременно отворете Уикпедия, където има статии за това светилище. Аз ще копипийствам някои от тях, но като завърша постинга си. Всяка част на това светилище има предназначение. На снимките ми понякога съм обхванал и табелката с указанието, но това е недостатъчно. Ако нещо бъде разглеждано и човек има предварителни познаия за него, доста е различно. В трите ми постиннга, които ще поместя подтавям ударението върху интересните елементи от светилището, дай Боже, повече  хора да проявят интерес към него и да го посетят. 

image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image

Няма тракийско светилище, да няма по хоризонталната скала такива дупки, където и да е то, колкото и старо да е...

image



image



image



image



image



image



image



image


Трачките, размечтани по красивите траки, стояли на този камък преди 3000 години
са били по-дребни от мен, но дали са били толкова красиви, каквато съм аз!









Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12182255
Постинги: 4544
Коментари: 10754
Гласове: 18319
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031