Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2020 19:48 - Продавачът на вицове
Автор: liulina Категория: Други   
Прочетен: 438 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
-Продавам вицове, продавам вицове, вицове продавам …- Киро викаше по улицата колкото глас има.
Още не изтрезнял от вчерашното над лекуване с пърцуца дето изпиха с Колето у тях. Криволичеше и отново викаше, до като не го спря една възрастна дама:
-Какви вицове продаваш? Виж се ти си цяла карикатура, пък и не носиш нищо в себе си.
-Ааз ги знам наизуст мадам. Искате ли да Ви разкажа един виц като същински артист, а?
-Ами да Ви кажа, ако остана малко покрай изпаренията, които излъчвате, може и мезе да ми се прище… - каза жената и се отдалечи.
Киро продължи да върви и да вика и го спря един циганин:
-Ко продааш бе, това е моята улица, тук само аз въртя търговия, да се махаш, чеее…
-Продавам вицове братчед. Ти вицове имаш ли? – каза хлъцвайки Киро.
-Имам, имам и вицове на „Армани“ и вицове на „Найк“ и още много вицове на половин цена …Хай да те нема! – каза циганина и се изхрачи на тротоара.
Киро пресече и отиде на другата улица и пак подхвана викането. Спря го полицай:
- Как са Ви трите имена? Разрешително за търговия искам да ми представите и документ за самоличност, моля!
- Ааз разрешително нямам, а трите имена не моа ся да ти ги кажа, щом от пърцуцата ми е изтръпнал езика. Личната карта, ей я на, счупена е. А да те питам другарю милиционер, ти вицове знаеш ли?
- Вие сте арестуван за незаконна търговия и унищожаване на лични документи! – каза невъзмутимо полицаят.
- Ей, това е наистина виц… - захили се Киро. – И ако смея да попитам, как ще конфискувате стоката ми? Пък и можете да ме обискирате, нямам пет стотинки за билет за градския транспорт, как ще докажете, че въртя търговия, а?
- Идваш с мен в районното, там ще се обясняваш. – дръпна го и му сложи белезниците полицаят.
В районното обискираха Кирето и не откриха нищо в него. Разпитаха полицая и започнаха да се смеят. Пуснаха го и даже един полицай го настигна и му даде едно билетче за градския да се прибере у дома:
- Разбира се срещу виц! -каза полицаят .
- Дообре! – Кирето направи физиономия и започна вица. Бръкна по джобовете си и измъкна от една дупка едно старо оръфано не продупчено билетче, от градския транспорт и каза на полицая. – Да направим бартера тогава? 


Тагове:   вицове,   продавач,


Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: liulina
Категория: Други
Прочетен: 360754
Постинги: 215
Коментари: 162
Гласове: 1395
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031