Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2011 00:08 - Днешни новини
Автор: liulina Категория: Други   
Прочетен: 1745 Коментари: 1 Гласове:
2



Новини
Сърцето ми не искаше да става в 7,
ароматът на кафе се разнесе из стаята
плъзна е и влезе в носа ми
баща ми всяка сутрин ми го сервира
кафето от кафе машината
ех да е благословен
такъв баща
е и аз едваааам станах и повдигнах възглавницата си
в поза за сядане ...
пия си кафето, а той ми говори нещо ...
какво ли, и какво от това
ах как ми се спи ...
аз ще водя детето на градина
ставам и влизам в банята
в главата ми се заформя един работен
ден
календарче зад очите
органайзер в мислите
и зъбите ми светят
готова съм за обличането
ами във фейсбук пише, че ще съм само цвят лила
обличам лилаво
(не защото много вярвам, а защото се чудя какво да надена)
После будя детето
Търся му дрехи в несгънато снощи събрано пране
и го пращам в банята
облечени сме
поглеждам часовника в коридора
пак е 08 30
аабе каквото и да правя все не ми се получава
да е по-рано ...

Вървим към детската градина               ,

изнервени, че закъсняваме

Опитвам се да се усмихвам

и да не губя настроението на дъщря си от сутринта.

Сещам се, че не съми дала витамините

Ами нищо, какво да се прави …

Завеждам я

Тя се обува

Имат театър качвам се да оставя три лева

И се изпотявам от нерви ….

Бързам тичам, тичам

още малко и щях да хвана маршрутката дето ми мина под носа

(другият вариант е,че я хващам задъхана)

Вътре шофьорът е пушач,       

изнервящо и гадно за мен.

Все пак търпя мърморя я на ум я на глас

и си личи, че се вкисвам …

(другият вариант е да е моя познат, дето ми вика „душче”, което значи душа  и да си приказваме докато стигна)

После бързам да вляза в сградата и слагам магнитната карта направо

През портмонето

Влизам

Опитвам се да пожелая добро утро

На жените на портала

Ама не ме бива сутрин по тази част

Качвам се на асансьора

И стигам 11 етаж

Там е моето работно гнезденце

Цветята не са оклюмали слава богу

В стаята ми е влизано,

е все пак не само аз имам ключ

чака ме работа , работа работа

(без подробности)

Стигам до време в което ще си тръгвам

Пропускайки разказа за обяда

И времето днес туку е отлетяло …

Като всяко друго време.

 





Гласувай:
2



1. kalin8 - Времето...
17.03.2011 21:00
То така си лети...Дни и години!
Поздрави!
Б.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: liulina
Категория: Други
Прочетен: 363242
Постинги: 215
Коментари: 162
Гласове: 1395
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930